keskiviikko 24. huhtikuuta 2013

Hymyä

Kerkesin olla töissä tänään jopa tunnin, kun oksensin sinne... Onneks ohjaaja komensi mut kotia, kun tuntuu et tais mahatauti iskiä tai sit olen syönyt jotain pilaantunutta, ken tietää. Harmittaa kyllä, kun olen ollut muutenkin jo niin paljon poissa tuolta töistä, että tuntuu siltä et kohta en valmistu koulusta toukokuun lopulla. Ja se lisää mulle hieman ahdistusta lisää. Kesätöitäkään en ole vielä saanut ja tuntuu etten saakkaan. Ahdistaa, kun ei ole rahaa mihinkään, vaikka olis mitä kaikkia juttuja joihin pitäis sitä rahaa olla. Terkkarilla kävin maanantaina kertomassa mun uusista vaivoista ja rupesin yks kaks sille itkemään näistä mun huolista ja sitten mä vaan pyytelin loppu ajan koko ajan anteeksi, että puhuin ja itkin. Ehkä tää tästä ajan kanssa helpottaa... Ehkä.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti