maanantai 3. syyskuuta 2012

September

 
Alimmaisen kuvan silmät... eheh. :'D
 
Jee! Vihdoinkin on taas tarpeeksi energiaa tulla kirjoittelee, kun nyt sairastelin flunssaa täs viikon ajan. Vieläkin on kurkku aivan järkyttävän kipeä, mutta parantumaan päin tässä ollaan. Vielä en uskaltanut kouluun mennä, että jos kuume nouseekin taas. Mulla on niin sairaan huono vastutuskyky, että tuntuu kaiken maailman pöpöt aina heti mulle tarttuvan. Kuumekkin oli taas pahimmillaan 39,7 luokkaaa, että tuntu taas henki menevän. Kumminkin vielä elävien kirjoilla ollaan.
 
Nyt alkoi taas yks yksinäinen viikko, kun mies on töissä viikon kaukana muaalla. Tuntuu vähän, että asustelen nykyään yksin kaksiossa ja ei siinä mitään. Ei oo vaan erityisen kivaa olla yksin. Varsinkin, kun en osaa edes nukkua yksin. Hävettää myöntää, että mulla on yöpöydän lamppu koko yön päällä, kun ei pimeässä pysty nukkua. (Tajusin muuten justiinsa miten monta kertaa kirjoitin sanaa yksin... hah!) On mulla ongelmat...
 
 
Syötiin eilen sunnuntain kunniaksi itse tehtyjä susheja... Hieman kämäsen näkösiä rullia kyllä tuli, mutta oli hirmu hyvän makusia. Itse tein savulohesta,paprikasta, kurkusta rullani ja ukko teki lohesta ja muuten samoista täytteistä. Oli myös katkarapu rulliakin nam. Jäi tällekkin päivää susheja syötäväksi, kun ei jaksettu edes nuita kaikkia syödä.
 
Aloitin myös ehkä jo neljättä kertaa kaulahuivin neulominen... Saas nähä onnistunko mokoman saamaan valmiiksi ikinä. Minä, kun en ole ikinä ollut hyvä missään ompelu/neulomis jutuissa, mutta jostain kumman syystä aina syksyisin tekee mieli ruveta jotain värkkää ja yleensä se on kaulahuivi. Voisi kyllä nyt pyyellä vailla luokkalaisilta apuja, että onnistuis nyt tällä kertaa edes.
 
 
En tiijä saako etukäteen fiilistellä, mutte teenpä sen kuitenkin... Hihihi! Enään kuukausi minun synttäreihin. : 3

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti