keskiviikko 12. kesäkuuta 2013

Bad day

Tuntuu vähän taas siltä ettei olisi pitänyt olenkaan herätä tälle päivää, kun mikään ei suju ja kaikki vaan hajoo mun käsiin. Niin kuin esimerkiksi nyt toi minun rakas pitkä ikäinen vaaleanpunainen läppärini päätti kuolla tälle aamuun. No sinne meni kaikki mun kallisarvoiset tiedostot hus vei vaan. Mitä tästä opin oli, että ehkä pitäisi ne tiedostot tallentaa vaikka ulkoiselle levylle tai muistitikkuun aamen. Sen lisäks, että mä yritän säästää rahaa uuteen pyörään, niin pitäis nyt sitten siihen uuteen läppäriinkin näköjään alkaa säästää ääsh. 

Se siitä tämän päivän ongelmista, voisin vaikka kertoilla mitä muina päivinä on ollut tai mitä tuleva tuo. Ehkä huomenna pääsen anopin kyyillä käymään ikeassa jee. Tosin mulla ei ole rahaa, mut jee silti. Olishan tuo ollut ihan kiva juttu, jos se ruokapäiväraha olis saapunut mulle tälle viikkoon, mut ei nii ei. Koitanpa silti nauttia siitä reissusta. Ukon kanssa ollaan nyt oltu vaan kotosalla muuten vaa ja tuntuu vähän siltä, että vois tuo yks välillä mennä johonkin, että sais omaa rauhaa. Kaipa tuo, kun liikaa näkee toisen namaa, niin rupee jo vähän ärsyttää. Ihanapa tuo silti on. <3 

Ukko tekee jaihelihakeittoo, vaikkei kummatkaan meistä tykkää siitä. : ( 
Olen silloin tällöin tilaillut avonilta tuotteita ja  tilain sieltä nyt viime aikoina tämmöisen kynsilakan, joka oli ihan ok, vaikkei yhellä lakkaus kerralla peittänyt kysiä hyvin, vaan piti kahella tai kolmella lakkaus kertaa tehtä. Liekkö toi värikin syy siihen, ettei hyvin peittänyt. Olen kyllä ollut muuten ihastunut tähän väriin, kun niin raikkaan kesäinen. 
Nyt tais kesä mennä jo ohi, kun ei ulkonakaan ole ollut pariin päivään lämpöasteita kuin 10-14 korkeintaan ja koko ajan tuolainen massiivinen tumma pilvi katto vaan päällä nyyh. Toivottavasti taas ilmat paranis, koko ajan pelottaa että tulee ihan samanlainen syntän, kylmä,sateinen kesä kuin viimekin vuonna. 

1 kommentti:

  1. HEI!! Vihdoinki löysin sut, meni siinä tovi ja nyt on voittajafiilis.. :D Mut siis joo, kivaa lueskella sun juttuja pitkästä aikaa! Ite oon pitäny taukoa koko blogimaailmasta jonkin aikaa, ku on ollu vähän mitäki henk. kohtasuuksia. Mutta nyt oon elossa taas, ja uuden blogin alotin. Mikäli kiinnostaa TAAS liittyä uuelleen :D majjski.blogspot.com

    Nii ja mikäli sä mut muistat :D

    VastaaPoista