lauantai 29. kesäkuuta 2013

Lahnailen

Näinä päivinä on tehnyt mieli tulla aina kirjoittelee blogia, mut sitten olen ollut laiska lahna etten ole sitten kuitenkaan jaksanut. En tiijä mistä johtuu, mutta on ollut jo useamman viikon sellaista lahnailua, että itellä ärsyttää jo. Unirytmikin on mennyt aivan sekaisin, että sitä nykyisin on yö-kukkuja ja nukkuu sitten päivät.
Ukollakin alkaa ens viikolla työt siten, että se on aina viikon kaukana tuol jossain ja mää sitten täällä olen yksikseni kotona. Ahdistaa jo näin valmiiksi, kun en edes osaa nukkua enään yksin. Eli eipä tule viikolla paljoo nukuttua. 

Tänään pitäisi jaksaa mennä kaverini kanssa uimaan, vaikka on tälläinen olo-tila päällä, mutta toivottavasti se vähän piristäisi mua. On ruokailutkin menny ihan päin honkia, että eipä oo tullut paljoo laihdutettua. No nyt, kun ukko on sit aina poissa. Niin mä en varmaankaan taas syö päivällä mitään, kun tuntuu tyhmältä tehdä vain yhelle ihmiselle ruokaa. Mulla oottaa tuolla varmaan viis eri kokoista taulupohjaa, että voisinkin tehdä jotain, kun olen yksikseni, mutta saas nähdä maalaanko sit kuitenkaan. 

Hosulille kuuluu tosi hyvää ripulia ei ole enään ilmaantunut, että se autto pitää tuoreruoka taukoa vähäsen. Tyytyväisenä on juoksennellut täällä pitkin ja poikin sen hienolla juoksupallolla. Jotenkin ihmeelisesti se osaa aina sillä pallolla suunata kohti jääkaappia ja sitten tökkiä sitä. jonkun aikaa. :'D Kuitenkin niin... Sille kuuluu hyvää. 

Tässä muuten menin viime viikonloppuna värjäämään hiukset paremmin tosin nyt ihan pinkillä, kun ei se vaaleanpunainen oikein tarttunut oikein. Onneks oli kaveri kyläs joka suostu uhraamaan sen käpälät hiusten värjyyseen, kun ei mulla ollut niitä suoja hanskoja. Tuli melkoset pinkit handut thehe. Kuitenkin kiitos hälle vielä kerran. :) 
Tää väri aina palaa uudelleen ja uudelleen minun hiuksiini, mutta on se vaan paras ja tuntuu omalta. 
Vaikka onhan se hieman rasittavaa, kun pitää aina erikseen vaalentaa hiusjuuri ja sitten lätkästä vielä toi pinkki päähän, mutta niin en ainakaan taas vähään aikaan pistä vaaleita, kun niihin kyllästyy vaan  hirmu nopeesti. 

Vois tässä miettiä mitä teki ennen, kun pitää mennä kaverin kanssa uiskentelemaan. Ää! Kyllä hieman tuntuu, että menee vaan kesä hukkaan, kun vaan öllöttelen. Nyt ylös ja ulos. :) 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti