maanantai 3. kesäkuuta 2013

Valmistuin!

Jej! Näin myöhässä nyt sitten täällä hehkutan minun valmistujaisia, kun oli melko kiireinen ja jännä vkl juhliessa. Kuitenkin valmistuin nyt toiseen ammattiini Tapahtumarakentaja artesaaniksi. Harmitti, kun meidän luokka ei mennyt hankkimaan niitä hattuja. Olisin halunnut kyllä sellaisen. Pidin kahdet juhlat ja sain hulluna kukkia ja lahjoja, joita en toden totta osannut odottaa. Arvaatteko kuka pääsee ilosaarirockiin ekaa kertaa elämässä festareille... MINÄ MINÄ MINÄÄÄ! : D Jännittää, sain toki paljon muitakin mahtavia lahjoja joista ehkä myöhemmin kerron lisää jos jaksan. 

Mut tähän väliin voisin laittaa kuvamateriaalia juhlista valmistujais juhlista. 
Aamulla koulun juhliin menossa tämän näköisenä. 
Halasin meidän luokanvalvojaa, joka sanoi mulle "rohkeutta" siks varmaan koska tärisin iha hirmusesti tuolla ihmisten edessä. 
Ilmeellä. :'D
Sitten sitä pakollista poseerausta todistuksen sekä ruusun kera. Oli muutes ihana ruusu. 
Sitten kuva miusta ja miu miehestä. Hymyni vammaa kuten aina. 
Tulihan sitä otettua kuvia enemmänkin, mut en tiedä saanko mä lisäillä niitä tänne, muiden ihmiten vuoksi. :)
Vaihdoin sitten jossain kohtaa iltaa meikkiä ja koruja. 
Minun luokkalaiset, joilla jatkuu vielä koulua vuoden. Niin olivat tehneet mulle ehkä parhaimman valmistujaiskortin! Oli kyllä niin magee kortti, että tää menee varmasti kehyksiin ja seinälle. Tossa kuvassahan mulla on toi meidän valmistujaishattukin päässä. : D

On kyllä muuten sää hellinyt meidä valmistuneita oikein kunnolla. Eikä mitään valittamisen aihetta ole. Tänä päivänä sitä on ilmoitettu työttömäksi ja käyty kelalla istumassa ja nyt ehkä vuorostaan vois lähteä uimaan, jos nyt uskalatais nakata ton talviturkin pois. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti