torstai 6. kesäkuuta 2013

Kesa rakkautta

Voi onnen päiviä, kun ei tarvitse mihinkään mennä taikka kiirehtiä. Tosin kaikki rutiinit on menetetty ja paikoittain sitä ei tiedä mikä päivä enään on hah. Harmittaa kyllä tosissaan, etten saanut taaskaan mistään kesätöitä, mutta yritän kuitenkin kesän ajan hakea töitä vähän kaikkealta.
Muokkasin yhdestä kuvastani tälläisen love life kuvasen. 
Aa! Haaveilen tällä hetkellä siitä paremmasta optiikasta tohon kameraan, että saiskin parempia lähi-kuvia otettua, mutta raha-tilanne on mitä on, niin saan vaan haaveilla ja ehkä toivoa, että joku ihana sen mulle sponssais osittain lahjaksi. Huomasin justiinsa kyllä viime kerrasta miten kämäisesti itse vielä osaan käyttää tätä kameraani, kun pikkusiskoni joka on todella loistava kuvaaja kävi kyläs ja osas tehdä vaikka mitä tällä mun kameralla. Onhan mulla sellainen opaskirja tullu tähän mukaan, mutta mä mielummin ite kokeilen, kun luen ohjeesta. Mikä ehkä on tyhmää, mutta noh. 
Tein viimeisenä viikkona tälläiset istuintyynyt minulle ja pikkusiskolle. Näiden neulomiseen ei mennyt ku pari päivää, kun innostuin näistä aika paljon. Huom! Ikinä ennen en ole muuta neulonut, kun kaulahuivia ja nekin on aina jääneet kesken. Niin mun mielestä nää on aikamoinen suoritus multa. : D 

Tänään pitäis mennä kaverini tueksi, kun hän ottaa napakorun, niin lupasin tulla messiin vaikka kättä pitelemään. Mietin kyllä, että ehkä otan kuvia jos vaan saan hehee. Ainiin yritän uudestaan laihduttaa taas kerran, mutta huomasin nuista mun valmistujais kuvista millainen mammutti musta on tullut. Oikeastaan ne avas mun silmät näille kiloille. Salaattia siis tänään ja urheilua keskustassa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti