maanantai 12. elokuuta 2013

Laiska minä

Voin myöntää, että sitä ollaan tässä laiskistuttu tämän blogin suhteen nyt viime aikoina. Tosissani, kun olen aloittanut ton laihduttamisen ja tässä kolmatta viikkoo mennään, eikä tuloksia ole vielä tullut. Nii alkaa täs ihmetyttää, että missä mättää. Pitää vaan kovemmin yrittää sitten. On kuitenkin kaikenlaista tullut tehtyä viime aikoina, mutta ei oo vaan ollut kiinostusta tulla tänne niistä kirjoittelemaan. Kuvia olen kyllä muistanut ottaa blogia vasten, että jospa näitä sitten tänne jaan ja höpöttelen omiani. :D

Sain vihdoin ja viimein vaihdettua olkkariin uudet ikeasta ostetut verhot. Ovat tosi kivat yllätys ja tuovat mukavasti valoa, muuten pimeään olohuoneeseen. 
Sain tämän söpön pienen piiroksen kaveriltani. Ukko on kissa ja minä hamsterina. :)
Pitkästä aikaa halusin maalata jotain tuonne meidän keittiöön ja tämmönen sitten syntyi. Ei ollut mitään sen ihmeelisempää ideaa ja huomasin, että on taidot alkaneet hieman ruostumaan. Pitäis vaa useammin jaksella maalailla ja piirrellä. 
Olipas ukkoni mun ollut viikonloppuna ihana, kun valmisti meille itse sushia erillaisia. Hyviä oli kaikki! 

Nytpä voisin suunistaa tästä ruuan laittoon. Vuorossa olisi fetasalaatti nomnom. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti