perjantai 30. elokuuta 2013

Ei häkin ovi oo suljettuna Oot siellä omasta tahdosta

Ehkä nyt on tulossa uusia tuulia elämään! Innoissani olen, ehkä liikaakin. Ei kuitenkaan saisi viellä nuolaista ennen, kun tipahtaa.Vai mitenkäs se sanonta menikään. Ens viikon olen tosissaan lähdössä etelään päin ja sitten sitä seuraavalla viikolla mulla olis luvassa haastattelu töihin Oulussa!! Jos niitä töitä sieltä päin irtoo, niin ehkä lopussaan mä pääsen muuttaa täältä pois vihdoin ja viimein. Tosissaan tuleepa olee nyt melko kiireistä ton syyskuun puolesta. 

Tänään ollaan sitten vaan oltu kotona ja mietitty mitä sitä kehittelis. Pari päivää ollaan jo sisällä oltu ja tehty ei mitään, kun ei yksinkertaisesti kiinnosta mikään. Mieskään ei tule kotiin, kun lauantaina mikä harmittaa. Olo on ollut hirmu yksinäinen, mutta omahan vika se on, kun en kysele ihmisiä, että missä ovat ja mitä tekevät. En kait vaan uskalla. Fiilis on ehkä sama, kun Hosulilla sen terraarios... 

Oho mulla on lämpöö 37,1... ö__ö

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti