torstai 6. marraskuuta 2014

Riikinkukko

Eilinen päivä oli kyllä minun osalta kiva päivä siten, että uudet hiusvärini saapuivat jee. Kyllä cybershopissa on muutenkin aina ollut tosi nopeat lähetykset. Kaverini oli niin ihana, että värjäsikin vielä eilen mun pään näillä väreillä. Sekoitin hieman sekaan tota sky blueta ja pikkaisen hoitoainetta ja ihan hyvä värihän siitä tuli. Näyttää vähän siltä, kuin minulla olisi raitoja, mutta ihan itsestään ne tähän päähän syntyi. 
Tykkään kyllä hirmuisesti tästä väristä. Taitaa olla nyt yks suosikeistani. Tahtoisin vain kovasti nyt päästä taas parturiin tai jonkun osaavan käsittelyyn, että sais tämän sivutukan puolen lyhyeksi. On ihan tajuttoman nopeesti päässyt kasvamaan ja samoten etuhiukset.Täällä oli tällä viikolla myös lumimyrsky yöllä. Valvoin taas koko yön niin koitin ottaa kuvaa, kun tosissaan lunta tuli taivaalta, kun viimeistä päivää. Olihan siitä lehteenkin kirjoitettu, että joku ennätysmäärä tänne satoi. 
Yöllä näytti tältä ja sitten aamulla tältä. 

Yön ajan mä kuulin, kun aura-autot vaan jyrisi menemään. Enkä mä nyt usko, että ihan heti ois sulamassa poiskaan tuomonen määrä lunta. Varsinkaan, kun kuulin, että oli luvattu jo 20 astetta pakkasta yöksi jee. Eilen tuntui siltä, että olenpas hirvittävän suosittu, kun parikin ihmistä kyseli kuulumisia ja halusi nähdä. Mulla oli kuitenkin sillä hetkellä muuta tekemistä. Niin nyt tänäpäivänä ei ole kukaan pistänyt mitään viestiä, kun oliskin aikaa haha. Aina sama homma, mutta joo... En kyllä valitakkaan jos saan nyt olla yksin. Sain hirmu hyvän mielen tänään siitä, kun sovitin yhtiä housuja päälle, jotka ei oo mulle mahtuneet ainakaan yli vuoteen. Koska omaan mahti muhkeat reidet, mutta nyt ku sovitin niin mahtuivat! Vaikka en ole ollenkaan ollut tällä viikolla niin aktiivinen liikunnan suhteen. Kiva kuitenkin huomata tälläisiä pieniä muutoksia. Nyt vois lähtee tonne ulos kylmään käymään kaupas hyrr. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti