torstai 5. syyskuuta 2013

Hiukset ovat tytön kruunu

Kuva ajalta 2011
Hyvin on täällä viikko sujunu äidin luonna Vöyrissä. Kuvia olisi vaikka millä mitalla, mutta unohdin johdon kotia, että niitä pitää sitten myöhemmin jaella. Nyt olis asiaa kuitenkin taas hiuksista haa!
Kuva ajalta 2009-2010? Hirvee takatukka jätkä. 

En tiedä pitäiskö oikeasti ruveta harkitsemaan niitä lisäkkeitä, kun ei nää hiukset ota ja kasva. Päin vastoin ovat vaa ruvenneet rutkasti tippumaan mun päästä + nää latvat taas.... Eikä kyllä edes ole kovin kauan aikaa siitä, kun multa viimeksi nämä leikattiin ihan älyttömän lyhyeksi. Tuntuu siltä, että turhaa mä niistä pitkistä hiuksista haaveilen. Mietinpä tässä sitten, että pakko on nyt ottaa kaikki keinot käyttöön. Kunhan tulee seuraava rahapäivä, niin käyn ostamassa joko Priorin kapseleita tai evonian hiusten kasvatus kapseleita ja ryhdyn hiusvärilakkoon kolmeksi kuukaudeksi. Mikä on aika paljon minulta joka saatan värjätä hiuksiani parikin kertaa yhdessä kuussa. Kasvatan tän kamalan hiiren harmaan esiin myyh. Pitäis vaan ensin värjätä joku perus väri, kun on tosiaan se haastattelu töihin ens viikolla, enkä mä halua sinne ilmestyä kulahtaneilla vihreen värisillä hiuksilla... :'D 

Sitten kuitenkin ruven lakkoon. Suihkussa pyrin tästä lähin pesemään hiukset kylmemmällä vedellä sekä en käytä hiuslakkaa, kun jos on pakko ja suoristusrauta saa mennä nyt kaappiin piiloon. Ei sillä, että suoristan kyllä muutenkin harvoin hiuksiani. Tuosta Priorista minulla on aijempaa kokemusta ja olen todennut tuotteen tosi tehokkaaksi. Huomasin jo kuukaudessa tuloksia, kun söin sen kolmen kuukauden satsin. Hiuksia ei enään tippunut läheskään nii paljoo, kun ennen ja alkoivat selvästi paksuuntumaan ja kyllä sitä kasvuakin näky selvästi tulevan. Ainut vaan, että ovat iha järkyn hintasia, että siks voisi nyt lähtee kokeilemaan tuota Evonia. 
Kuva ajalta 2010? Näytin aivan pikku pojalta. 

Kuva ajalta 2011 Aikuinen nainen mä oon. 

Kuva vuodelta 2011 Punaiset olivat ihan kivat, mutta vaikea ylläpitää se väri kirkkaana. 

Huono kuva, mutta mun suosikki hiukset ikinä! Vuodelta 2011. :D 

Harmi, kun olen ukkoni vanhalla koneella, niin en voinut näyttää niitä ihan vanhimpia kuvia, mutta tosiaan tässä päässä on kerinnyt olla jos minkalaista väriä, että ei tarvitse edes ihmetellä. Miksei nää kasva kunnolla ja ovat aina niin huonossa kunnossa, mutta nytpä tulee muutos siihen. 

2 kommenttia:

  1. Tiiätkö, mulla on sama ongelma hiusten kans! Nää ei vaan yksinkertasesti kasva!! Ja se on niin turhauttavaa! Nyt ku leikattiin hiukset eilen vai toissapäivänä nii voi jeesus! Lähti keskimäärin 4 senttiä, ja ku ne hiukset tippu lattialle niitä ei edes erottanut lattialta! Niin ohuet latvat oli.
    vaikka oon hoitanu, ja puunannu ja vähentäny pesua ja syöny vitamiineja nii mikään ei vaan auta! ;__;
    Tekis mieli itkee verta joka kerta ku muut itkee kuinka niitten hiukset on LYHET ja OHUET vaikka ponnari on 20 senttiä pitkä ja paksuutta 5 senttiä! (<- Kuulosti muuten joltai muulta ku hiuksilta hehehehe)
    Jatkuva unelma ois pitkät hiukset, mutta ku ei nii ei! Ja pidennyksiä en voi laittaa ku on niin perkeleen ohuet.

    Kaverin opettaja alko pätemään mulle myös mun päänahan kunnosta, koska mulla on allergiahilsettä. Oon käyny lääkärillä kolme kertaa tän takia eikä mistää tuu apua -.-
    Melekei ois sama leikata kaljuksi ja käyttää peruukkia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tunnen tuon tuskan, kun muut valittavat omista hiuksistaan vaikka ovat ihan ok, hyvä kuntoiset ja paksuset. Toi on kyllä kumma!Jos lääkärit ei oo mitään auttaneet siihen allergiahilseeseen. ö.ö Ootko kokeillut tuota Prioria? Mulla se oli tehokasta, niin ku tuossa tekstissä kirjoitinki. On kyllä kalliita, mutta suosittelen.Eläkä välitä mistään kavereitten opettajasta siinäpä pätekööt. Sulla on kyllä mitä nyt oon katsonut sitä uusinta kuvaa niin kivat ja terveen näköiset hiukset. :)

      Poista