torstai 12. syyskuuta 2013

Work!

Hui!
Nyt kyllä alkaa jännittää... Ja ehkä vähän pelottaakin. Olin eilen valvonut aamu neljään asti, kun katsoin kaikki kaudet Avatar the last airbender sarjaa. Mikä muuten on tosi hyvä sarja samoin siihen tullut jatko sarjakin. En sitten huomannut kellon kulumista,kun menin nukkuu ja sit aamulla joku soittaa mulle tuntemattomasta numerosta puoli yhdeksän aikaan. Onneks oli soittoääni jäänyt täysille, että heräsinkin siihen puheluun. Minä siinä sitten unentötteroisenä vastasin ja mukavan kuuloinen mies ääni kertoi, että sain töitä ja maanantaina pitää aloittaa vähän ennen yhdeksää aamulla. Jee! Mulla on töitää! 

Tuntuu et aika äkkiä nyt tuli tämäkin tieto, kun tätäkin on ooteltu jo monta vuotta, että sais eri paikkakunnasta töitä ja vois muuttaa sitten sinne. Jejeje... Paitsi pitäis alkaa jo vähän pakkaa tavaroita ja vaatteita. Alkuun asustelen pikkusiskoni luonna ja sitten ruvetaan ukon kanssa katsomaan omaa kämppää. Ainiin tuli tässä matkustelun lomassa tehtyä pari pientä ostosta...
Tein kyllä hirmu hyvät löydöt, kun mietinkin ettei mulla ole sellaisia kunnon "bilelaukkua" Kummatkin on ostettu kirpputoreilta. Vöyrin kirppiksestä ostin 2€ ton hopeisen blingi laukun ja sitten Oulun kirppiksestä ton Punaisen hapsulaukun 3€ vaan. Eivät siis olleet pahan hintasiakaan ja hyvässä kunnossakin ovat. 

Päivityksiin saattaa nyt tulla ehkä taukoa, kun asiat pitää saaha järjestykseen ja kuntoon. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti