torstai 20. kesäkuuta 2013

Painajaisia

Yleensä näen harvoin pahoja unia tai sitten en vaan muista niitä aamulla, mutta nyt on ollut kyllä hämmästyttävän paljon pahoja unia liikkeellä. Jotka siis vielä muistankin hyvin. En sitten tiijä johtuuko se nyt tästä raha-asia stressistä tai  yleisestä väsymyksestä mikä on koko aika päällä. Viime yönäkin näin unta, että oma äitini puhdisiti tietokoneestani opinnäytetyön ja esti siten minua valmistumasta koulusta ja mä raivosin ja hakkasin omaa äitiäni unessani. Empä sitten tiijä miten tätä unta pitäisi tulkita, kun tykkään mietiskellä unia joita muistan, että mikä tarkoitus perä niillä saattaa olla, tai yleensäkkin mitä alitajuntani nyt pelleilee.

Elämässä ei nyt oikein ole sen ihmeelisempää tapahtunut, tässä käytiin ikeasta ja tein huimat 20€ ostokset hah. Kamerakaan ei ollut mukana, niin en saanut sitä reissua ikuistettua, kun lähdettiin ihan anopin kyyillä Kuopion ikeaan. Sitten tässä muuten ootellut kelalta vastausta raha-asioihin ja ootellut juhannusta. Huomenna  olis suunitelmissa mennä kavereiden kanssa mökille. Paistella ruokaa ja herkutella, sitten saunoa ja ehkä jopa käyn heittää ton talviturkin pois, jos ei sada vettä. Toivottavasti ei satais, kun tuntuu et täällä aina sataa joka juhannus.

Oon nyt viime aikoina alkanut Hosuli hieman huolettaa, kun huomasin eilen sillä takapään aivan likaisena ja märkänä, no mä kävin sitten putsaamassa sitä hanan alla, mistä tietentään vanha herra ei oikein tykännyt. Ja menin etsimään netistä tietoa  siitä mikäs sillä saattaa olla. Oli jotain puhetta märkä häntä taudista mihin nuoret  hamsterit kuolee, mut Hosuli ei kyl ole enään mikään nuori, kun sillä on ikää jo vuosi ja kuusi kuukautta ja se on jo hamstereiden iässä vanha. Oon kyllä kuullu, että jotkut hamsterit elävät jopa kolmi vuotiaiksi. Sit mä täs oon miettinyt tota, että ehkä sillä on ripuli ja olen nyt jättänyt siltä tuoreruuan pois  vähäksi aikaa ja seuraan tilanetta jos se siitä menee paranemaan päin. Kuitenkin yleiskunto Hosulilla on tosi hyvä ja ei mitenkään normaalista poikkeava, nukkuu päivisin hyvin ja iltaisin juoksee pyörällänsä, kun viimeistä päivää. Aamulla vilkaisin sitä vähäsen, niin oli jo ala-pää puhtaampi, että seurataan nyt tässä sitä.


2 kommenttia: