tiistai 12. helmikuuta 2013

Cactus

On ehkä turhin päivä ikinä. Menin ja leikkasin illalla pikkuvarpaani kynnen halki ja nyt se on turvoksissa ja kenties tulehtunukkin. Hienoa ei yhen pienen varpaan takia voida kävellä keskustaan seikkailemaan. Vaan nyt vietän tän mun vikan vaparin tääl neljän seinän sisällä. Ei siinä, että mulla olis ollut rahaakaan lähteä mihinkään. Tää on niitä päiviä, kun tuntuu kaikki olevan shittiä ja en rakasta ja en tee mitään. Elämäni on tämä koppero, kone ja työpaikka nimeltä Jyks faabulous. 

Mä vaan halkean tästä olo-tilasta ja halusta muuttaa pois täältä ja aloittaa kaiken alusta. Liikkuis aika vain nopeammin. Oon tälle päviää vaan sulatellut kohta kolmatta tuntia sushia ja otellut tekotaiteelisia kuvia kasveistani. Olen niin hyvä puutarhuri, kun kaikki mun huone kasvit kuolee jonkin ajan päästä. Pisimpään elossa mulla on pysynyt toi turvonnut kakstukseni. Se tosin on suosikki kasvinikin ja aivan kuin minäkin ulkoa  piikikäs, mutta sisältä pehmeä... Eiku? Miks mun päässä vaan soi valitusvirsi pmmp:ltä. 


Nyt tekis vaan huutaa " TAHDON TOIMINTAA!" Säykäyttäisinkö ton tylsistyneen ukon tosta koneelta. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti