lauantai 14. joulukuuta 2013

Dead can dance

Miten tämä aika taas on mennyt näin nopeasti, kun kohta on jo jouluaatto ja ens viikolla pitäis tulla mun sisarukset tänne meille viettää joulua. Isosisko synnytti terveen pienen tyttö vauvan 12 päivä. Voi, kun pääsis pientä näkemään heti, mutta pitäis jostain saada rahat lentolippuihin englantiin Newcastleen. Harmittaa ihan himuisesti. Sitten tässä on tehty kiireessä jouluostoksia ja jouluruoka valmistelu ostoksia. En tiedä rupeanko paistamaan itse kinkkua. Kaikki on sanonut, että se on ihan helppoa, mutta sitten, kun olen tässä noita ohjeita kahtonut niin ei minusta nyt kovin helpolta vaikuta. Saas nyt kuitenkin nähdä mitä teen sitten. Vielä pitäis joku kiva syntymäpäivä lahja keksiä ukolleni, kun hänellä on tammikuun 4 päivä synttärit. 

Tuli siellä Jyväskylässäkin käytyä itsenäisyyspäivä viikolla ja oli ihan mukava reissu. Vaikka jäi vähän harmittamaans se, ettei ollut enempää rahaa shoppailuun heh. Käytiin päiväseltään shoppailemassa ja sitten kylpylässä uimassa nahkamme ryppyisiksi sekä illasta mentiin katsastamaan Jyväskylän yöelämää. Mahtava meno kaiken kaikkiaan, vaikka minua vähän aluksi jännikki ja jopa pelottikin.Olin aika lailla selvin päin alkuillan ja tuli paljon kaverille tuttuja ihmisiä vastaan ja mä olen tosi ujo uusia ihmisiä kohtaan taas. Rupesihan se hävettämään, kun en edes uskaltanut kätellä vaa silleen pienesti vilkutin ääh. Pitäis tostakin vähän päästä yli ja oppia ihan normaalisti tervehtimään uusia ihmisiä, eikä vain juosta karkuun. Kuitenkin sitä ollaan jo tämän ikäisiä. 
Hihihi... Minä sain jo ensimmäisen joululahjani eilen kaveriltani. Toivottavasti kaverini tykkäs miu antamasta lahjasta, vaikkei se nii heino ollut, ku kaverin antama. Äää! Oon iha surkee aina ollut hankkimaan ihmisille lahjoja. Yleensä joka vuosi joululahjoissa meen aina vikaan pikkusiskoni kohdalla. Jospa nyt tänä vuonna onnistuis. 
Sain tuolaisen kivan t-paidan ja iihanat legginsit, joita olen kuolaillut jo pitemmän aikaa. En oo kuitenkaan raaskinut ostaa, kun ovat olleet melko hintavia. Hyvin kaverini tuntee mut, kun osu iha nappiin tämä lahja.
Pitäis tässä seuraavaksi lähteä tarkistamaan kirpputori paikkaani, että missäs kunnossa se nyt on ja viedä lisää tavaroita sinne. Nyt on yllättävän hyvin käynyt kaupan kaikki. Oon kyllä myynyt niin alihintaan vaan kaikki pois, että ei turhaan enään nurkissa olis. Tuntuu taas, että olen kirjoitellut aivan turhuuksia. Joten nyt heipä hei. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti