tiistai 17. heinäkuuta 2012

Tucca riisi!

Olen niin lopen kyllästynyt tähän hamppu päähän, että tekis tosissan mieli vaan ottaa sakset käteen ja leikata siili. En tajua näitten jatkuvaa huononemista, vaikka yritän kaikin keinoin hoitaa näitä.  Mitä nyt olen haaveillut pitkistä hiuksista jo viimeiset pari vuotta  ja koittanut kasvattaa näitä, mutta tuntuu, että  mitään ei tapahtu ja latvat vaa menee viikon sisällä leikkaamisesta samaan kuntoon. Hiuksien värjäämistä olen vähentänyt hurjasti ja jos värjään niin yleensä vain juurikasvun pois.

Tämän päiväinen pään tilanne:
Latvat....  >8 (

Mun unelmian hiukset olisi mm nämä:

Ihaniaihaniaihania...  Kuvat lainattu täältä.

Joo en tuu varmaan koskaan saamaan tuolaisia hiuksia, ellen sitten hanki lisäkkeet päähän.
Tilasinpas muuten viimeisillä rahoillani suoravärin pastel pink nimellä varustetun putilon. Saas nähä millainen väri tulloo. Oon niin lopen kyllästynyt taas näihin vaaleisiin hiuksiin. Nämä on vaan niin tylsän näköiset.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti