tiistai 10. heinäkuuta 2012

Nyt on kohta kiirus!

Tajusinpas tässä, että isosiskoni häihin on enään semmoset kolme viikkoo?! Ja tilaamani mekko josta siis pitäis tulla minun morsiusneito mekkoni ei mahu mulle sitten yhtään! Tyhmyyttäni menin tilaamaan sen pienemmällä koolla, vaikka tiesin, että olen lihonnut yhden vaatekoon verran. Eihän tässä oo enään edes aikaa katsoa uutta mekkoa, kun mistään ei edes löydy limen väristä. Tämänkin mekon löysin ginasta Sunny Limen nimellä, mutta musta tää nyt on enemmän sitruunan värinen, kun limen?


Tai sitten olen vain värisokea... Tässä kumminkin pari kuvaa kyseisestä mekosta. Mekkohan kyllä menee päälle, mutta juuri ja juuri ja puristaa ikävän näköisesti. Varmaan siis riittäisi jos pudottaisi jonkun viis kiloa pois. Tässähän on ollut aikaa laihtua, mutta oon ollut jotenkin laiska ja ajatellut vaan, että kyllä tässä aikaa riittää... Joo-o. Pitää tässä kait alkaa kahtoo jotain vinkkejä nopeeseen diettiin ja ruveta liikkuu. Harmi, kun täällä päin vaan sataa vettä lähes koko viikon ajan, että saapi vaan sisällä jumpata. Hävettää ja ahistaa jos en saa painoo pudotettua.. Hirvee stressihän tässä on kans.
Eihän tässä auta muu, kun ryhtyä hommiin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti