tiistai 16. heinäkuuta 2013

Voisin kuolla nyt onnellisena

Sillä näin ensimmäistä ja ehkä viimeistä kertaa PMMP ihan lifenä ja melkein ekasta rivistä, kun olimme ilosaarirockissa. Ei sitä tunnetta voi mitenkään sanoilla kuvailla, kun näet sen bändin, josta olet pitänyt jo silloin, kun tytöiltä tuli rusketusraidat hitti ja mä taisin just olla jossain varhais murkku-iässä. Bändi joka on ja tulee olemaan edelleenkin osa mun elämää syvästi. En osaa kauheena kuvailla, kun koko heidän esityksen ajan mä itkin, nauroin ja lauloin kaikkien biisien aikana, kun sanat kaikista muistankin ulkoa. Pmmp esiintyi koko festareissa ihan viimeisenä ja olikin kyllä mahtava lopetus, kun tyttöjen esitys oli niin huikee, energinen ja yleisöä oli enemmän, kun osasinkaan kuvitella. Tässäpä nyt kuitenkin muutamia kuvia festareista.

Oltiin just tultu Joensuuhun ja oli kyllä ylläri, kun olin ajatellut jotenkin, että Joensuu olisi isompikin kaupunki, mutta ei kyllä ollut. Ainiin mä oon syntynyt täällä Joensuussa jee... :D 
Von Hertzen Brothers
Michael Monroe
Ukkoni oli niin ihana, kun osti mulle 9€ arvosen festari aterian, mutta empä mä sitä kauan kerinnyt nauttia, kun pari haarukallista sillä ihana lokki tuli ja tähtäs kakkansa suoraan keskelle mun annosta. En sitten älynny mennä pyytämään uutta annosta tilalle. Kaverit oli sitten kuitenkin niin ihania, että he tarjos mulle omistaan herkuista nomnom. Tuli kyllä hieman pummi olo, mutta kiitos vielä kaikille. 
Hämyinen Sigur Rós
Pmmp 
Voihan onnellisuus. <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti