torstai 18. heinäkuuta 2013

Death tomato

Olimpas äskö nii paras, kun vahingossa poistin roskakorin tietokoneen työpöydältä hahaha!  Sitä tässä sitten paniikissa ehtimään ja miettimään, miten mä saan sen takas. Onneksi on google! <3 Tämmönen vähä-älyinenkin ameeba osas sen roskakorin ehtii paikoilleen. Joo nää jutut on taas tätä luokkaa, kun olen ollut kolme päivää vaan neljän seinän sisällä. Olo on huono ja päätä särkee, mutta tarviiko ihmetellä.Tämmönen mökkihöperö minusta on nyt tullut. 
Ei kauheena oo tehnyt mieli mennä ulos yksinään. Varsinkaan, kun on vissiin syksy jo saapunut tänne. Vettä vaan on satanut ja ulkona ei oo mitään tietoakaan lämmöstä. Tänään illalla kuitenkin pitäisi jo ukon saapua kotiin taas töistä jipii. Niin ehkä tää meikäläisen mökkihöperöisyyskin tästä vähän aikaa laantuu. Vois vaikka koko viikonlopun urheilla ulkona hah. Lisäilen nyt vaan tänne randomia kuvia Hosulin ruokailusta btw. Mua vähä ihmetyttää sen pullottavat silmät, kun näyttää et ne kohta pompsahtaa ulos päästä huih. 
Nomnomnom...

Näin viimeyönä hirveetä painajaista, jossa mun entinen asuntola kämppis suunitteli murhaavansa mut. Ensin se siinä unessa tappoi mun kaikki läheiset ja sitten se vaan lopuksi sanoi, että aikoo tappaa mut, mutta ei kerro milloin ja miten ja mä muka siinä unessa vaan oottelin sitä, että millon se tulee tappaa mut. Ihan hirvee se ahdistus tunne siinä unessa. Empä tiijä mitä taas mun ali-tajunta haluaa kertoa. 

Tässä todiste siitä, että olen maailman surkein puutarhuri ikinä, kun ei kirsikkatomaatitkaan mulla pysy elossa. Voi tuota raukkaa. Mä en kyllä edes tykkää kasvattaa tomaatteja, mutta saatiin toi anopilta, niin olen yrittänyt sitä pitää elossa. Kaipa mä nyt tapatin sen sitten liialla kastelulla. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti