tiistai 21. tammikuuta 2014

Koti oma kullan kallis

Nyt sitä aletaan olla jo pikku hiljaa asetuttu aloilleen tähän uuteen kämppään. Muutto sujui ihan hyvin, vaikka mulla oli koko ajan hermot aivan kireenä. Varmasti ärsytin muita apuna muuttaneita. Hirveän stressaavaa hommaa, että taas sitä voipi todeta, että en oo muuttamassa taas vuosiin kiitos. Katotaanpa kuitenkin vuoden päästä taas hah. Tosiaan nyt pienempään kämppään muutimme. Tai no eihän tässä ole kuin viisi neliöö vähemmän, mutta silti tuntuu paljon pienemmältä, kun neliöt on jotenkin hölmön oloisesti sijoitetettu. Makkari on ihan ok kokoinen. Ainakin entistä vähän suurempi. On oma vaatekaappi, niinkuin vanhassakin ja tais olla vähän pienempi vaan. Olkkari on ihan kärpäsen kakan kokoinen ja keittiö pieni, mutta hyvä meille. Sitten taas toi meidän parveke on aivan laittoman suuri! Vois ainakin kesällä laitattaa kunnon puutarhan sinne. Mistä oon jo haaveillut montakin kesää, mutta on aina jäänyt tekemättä. 
Olkkaria ja ukot kasaamassa kirjahyllyä. 
Tässä muuten vain sitten oltu ja yritetty kovasti hakea töitä. Uhkaavasti taas se tykärillä käynti päivä lähenee ja mulla ahdistaa. No, mutta jospa nyt sitten sais luvan hakea työelämänvalmennukseen, että olisi edes jotain. Muuallekaan täältä ei olla näköjään muuttamassa ja töitäkään ei mistään saa niin edes se harjoittelu olisi jotain. Näitä asioita oon pyöritellyt niin paljon päässäni, että ahdistaa, mutta hei kukkiipa taas taiteelinen puoleni, kun olen alkanut piirtelee ja maalailee pitkästä aikaa jee.
Hiuksetkin taas vaihtoivat väriä vähän tuohon suuntaan. Tosin tämä väri oli ehkä surkein ikinä testaamista väreistä ja hintavakin. Väri ei vaan tarttunut kunnolla hiuksiini ja jätti vaaleita täpliä. Piti sitten seuraavana päivänä mennä ostaa toinen väri ja lätkästä se päähän. Loppu tulos oli aika mielenkiintoinen. Jospa nyt pysyis vähän aikaa tässä värissä. Oon  muuten myös haaveillut jostain uudesta liikunallisesta harrastuksesta, kun niitähän mulla ei ole yhtään. Salilla käyminen olisi ihan kivaa, jos olisi joku kaveri joka lähtiskin mukaan ja ois varaakin siihen. Tai se uiminen, kun se ei rasittais noita jalkapohjia, jotka ovat olleet kesästä lähtien kipeät, mutta en oo mennyt lääkärille näyttää, kun oon niin saamaton. Kuitenkin se uinti voipi olla pitemmän päälle tylsää, kun uidaan vaan rinkiä altaalla. Saa nähä mitä tässä keksii. Nyt vois lähteä tästä ulos ottamaan kuvia, kun on ihan mahtava ilma. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti