keskiviikko 5. helmikuuta 2014

Helmikuun aikaan

Jee! Alan pikku hiljaa olla taas elävien kirjoilla, kun olin tossa viikon verran anakin flunssan kourissa. Tammikuukin vaihtui nopiaan helmikuuksi ja tässä ens viikolla alkaisi tykärin kautta kahden viikon kestävä kurssi. Innolla odotan sitä, kun tuntuu niin kuin palaisi takaisin kouluun hah. Toivottavast jotain hyödyllista opin sieltä ja hiuksia olen värjäillyt tiuhaan tahtiin ja latvat huutavat hoosiannaa. Oikeastaan koko hiuslaatu on aivan kuolutta, että mietinkin jo pari kertaa, että leikkaisko jo kaljuksi. Eipä sitä voi, kun itteä syyttää, että värjäilee niin usein. Nytki hiukset on semmoset keltaisen, oranssit päältä, että en tiedä mitä mun pitäis tehdä. On nyt menossa semmoinen hiuskriisi, että ei oo toista. Ehkä pitäis suosiolla mennä parturiin. 
Etsi kuvasta punainen valopallo...Olen vieläkin Zipolle metästänyt suurempaa terraariota, kun haluaisin rakentaa sille sellaisen kunnon linnoituksen. Tässä kuva myrtsistä Ziposta vasta heräneenä. Tänään käyn kahtelee eläinkauppojen terrarioiden hintoja ja asumuksia pikku otukselle. Oon muuten löytänyt yhden huonon puolen tästä meidän uudesta kodista. Jotkut tai joku, kun polttelee sisällä, niin mukavasti se tupakin haju leviää tänne meidän asuntoon. Eipä sitä valitustakaan voi tehdä, kun tässä enimäkseen asuu vanhuksia, että jos ne mummelit ja papat ei pysty menee parvekkeelle asti tupakille. Ärsyttääpä kuitenkin. Pitää joku ratkaisu keksiä tohon. Nyt vois mennä tästä keskustaan päin hilluu. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti