torstai 3. huhtikuuta 2014

Pinkkiä rauhaa

Oli eilen yllättävän mahti kiva päivä, vaikka jännäsin sitä parturia. Hyvin se meni ja uus look on ihan yllättävänkin kiva. Kaverin kanssa sen jälkeen hieman kiereltiin  kauppoja ja mä jopa löysinkin itselleni jotain kivaa. Oon huomannut, että mulla on vaatekaappi aika lailla täynnä tummia taikka harmaita vaatteita. Joten teki mieli ostella kaikkea hempeää ja värikästä, Ehkä se johtuu tästä kevään tunteesta tai jostain. Kumminkin löysin pari edullista neuletta seppälästä sekä ajattelin kokeilla tuota hiuspuuteria, että millaista jälkeä siitä saa aikaan. 
Sitten löysin niin ihanan mekon h&m:ltä, että oli aivan pakko ostaa se, kun huomasin sen liikkeessä. En tiedä missä mä tätä piän, että toivottavasti tulee jotain juhlia vaikka tai ihan kesällä muuten vaan käytän. Harmittaa kyllä vähän, kun olin tehny lupauksen itselleni, että en tässä kuussa mitään ostelisi. Ainakaan vaatteita, jos tässä kerta ollaan ja yritetään painoa puottaa, mutta noh. Tässä olisi loppukuusta kaverini synttärit, että voishan sitä tuota mekkoa ehkä suunitella päälle tai sitten jotain arkisempaa. Eipä tässä taas sen ihmeelisempää, kun mukavaa alkanutta huhtikuuta vaan kaikille. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti