tiistai 5. tammikuuta 2016

Moi!

Ehkä on taas aika herättää tämä blogini eloon. Ehkä minulla on taas itsestäni jotain kerrottavaa/annettavaa. Viime vuosi ei ollut helpoimmasta päästä, mutta nyt on uusi vuosi ja uudet kujeet. Toivoisin, että tänä vuonna asiat alkaisi hieman etenemään ja loksahtelemaan paikoilleen. Olen ainakin työ urallani päässyt eteenpäin kiitos vuokrafirmojen jes jes... Saanpa ainakin lisää työkokemusta. Odotukset ovat siis tältä vuodelta melko korkealla ja olen asettanut itselleni tavoitteita joiden toivon toteutuvan. Esimerkiksi se ulkomaanmatka isosiskon luokse. Sinne pitäis ainakin päästä loppu kesästä ja se ikuinen "haluan koiran" jatkuu mulla edelleen. Ehkä viellä joku kaunis päivä mulla on oma koira. 

Painoa olen puottanut hitaasti 9-10kg ja lisää aijon puottaa, että pääsen taas normipainooni. Olen myös joulukuun lopulla aloittanut taas huvin vuoksi kasvissyöjäksi. Ihmiset on kyselleet, että miksi ja pakkohan siihen on olla syy. Mulla nyt ei mitään syytä siihen oo ja haluan vain mennä miltä itestä tuntuu sen enempiä miettimättä.  Uutta ammattiakin olen miettinyt, mutta en tiedä onko se jo liian myöhäistä mulle jolla on jo kaks alaa... Yhteishakukin alkais keväällä, mutta pitäis vähän ensin kysellä saanko mä edes hakea siinä. Aloja joita olen ajatellut eivät ehkä taaskaan ole niitä missä olisi eniten töitä auki. Haluaisin olla eläintenhoitaja ja siitä erikoistua pieneläinklinikkahoitajaksi. Se on mulla ykkösvaihtoehtona tai mennä tarjoilijaks taikka merkonomiksi. En tiijä kyllä yhtään katsotaan miten tässä käypi. 

Aika taas rientää ja mulla pitäis keritä töihin. Jännittää himona, kun olen nyt toista kertaa kaupankassalla töissä. Pitää tsempata itseä tavoitteilla, niin kyllä se hyvin mennöö. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti