lauantai 19. toukokuuta 2012

Good morning my dear

Olipa taas outo yö... Herättiin miehen kanssa molemmat kahden aikaan yöstä, kun joku juopunut nainen huusi kurkku suorana meidän kerrostalon alhaalla jotain. Luultiin, että sillä on joku hätänä, mutta se vaan huuteli jollekkin miehelle siinä. " Saatanan saatanan janne! Haista iso paska!" Tätä rataa... Mä jo pelkäsin, että ei tässä pääse nukkuu takas, kun tuo räyhää, mutta joku meijä naapuri oli kans herännyt siihen  ja tää räyhääjä huomas sen sitten siinä ja päättivät mennä muualle siitä räyhäämään. Kumminkin ei oo todelllakaan kivaa herätä kesken unien tuomoseen. Siitä lähtien, kun muutettiin tänne, niin on tunutunut, että joka ilta/ yö täällä tapahtuu jotain.

* Kaks juppoo varasti vappuna meidän pihasta pari pyörää ja vissiin pyörien omistajat meinas käyä päälle ja uhkailivat kultsua poliisit.  ( Eivät sitten kuttuneet...  -.- )
* Yöllä meidän ikkunan alla oli ambulanssi viime viikolla.
* Käytävällä oli tappelu kahdella miehellä.

Juu vaikutan hirveeltä stalkkerilta. :'D
Kumminkin eihän tässä olla keritty asua, kun kaks kuukautta, että ei kait siinä.


No aamulla herättyäni mies läks soittotreeneille ja minä jäin taas yksikseni tänne möhimään.

Olen tosi hehkee aamulla herättyäni.


Lauantait on ihan kivoja, kun saa olla ihan omassa rauhassa, eikä ole mikään kiirre minnekkään.
Tänäkin aamuna dadasin vaan rauhassa koneella ja nautiskelin aamu kahvia.

Sain tämän mun vakio kahvimuin lahjaksi ystävältäni. <3
Juon melkein aina vain tästä kahvit.

Eikö tietenkään aamu oo kunnollinen ilman hyvää musiikkia.


Siinäpä sitten, kun olin rauhassa löhnöillyt, niin lopululta jaksoin jopa tälle päivää laittautua.

Teki mieli pukeutus tänään jotenkin värikkäästi.
Miten mä näytän aina pelottavalta kuvissa... ?



Vois nyt suunistaa kohti keskustaa. Katsomaan mikä meininkin ja ehkä vois köydä taas huvikseen pyörimässä kirpputorilla. Ainiin! Näin unta, että olin raskaana ja aamulla, kun miehen herätys soi, tokaisin, että nyt sairaalaan. Huusin siinä unessa paniikissa, että nyt tuli lapsivesi. Ukko kuitenkin tokaisi: " En minä kerkeä, kun on soittotreenit. Soita itelles taksi." Heräsin sitten siihen, kun hänen herätyskello soi... Olin ehkä hieman ihmeissäni, kärttynen koko unesta. Kerroin siitä ukolle ja tämä vaan nauro.
Minä ja mun ihmeeliset unet.


 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti