sunnuntai 2. joulukuuta 2012

With canon you can


Vihdoin ja viimein viiden vuoden haikailun jälkeen. Menin ja hankin itselleni ihka ensimmäisen oman järkkärin! Voi tätä onnen päivää. <3 Tässä vielä opettelen vasta tämän käyttöä ja tässä postauksessa olevat kuvat ovat tälläisiä harjoitus kuvasia. Tuntuu niiku kanniskelisin vauvaa sylissäni, kun pelkään, että tämä kamera menee heti rikki mulla. 

Kivat blingi kynteni. :D

Niin, mutta juu jouluhan se tulla porskutti ja huomenna alkaisi eka työssäoppimispäivä Jyskissä. Olen siellä  töissä 6kk, että toivottavasti viihdyn siellä ja opin paljon. Jänskättää ja ehkä jopa hieman pelottaakin, että entä jos en tuu siellä kenenkaan kanssa toimeen ja jos en osaa mitään. Pitäis tietenkin ajatella, että kaikki menee ihan hyvin.  Mulla pitäisi sitten 6kk jälkeen valmistua Tapahtumarakentajaksi, että jee. Kuhan jaksan olla kärsivällinen ja niin ohan mulla sitten tämän jälkeen kaksi ammattia. Kaks on aina yhtä parempi. En usko, että lähden aiankaan ihan heti opiskelemaan uutta alaa, että toivottavasti löydän tämän koulun jälkeen töitä, niin pääsen makselee opintolainaa takaa... -.-' 



Niin ja totta kai minäkin halusin osallistua mukaan Tyyliä metsästämässä- blogin haasteeseen Naked Truth. Vaikka kammoksuttaa oikeasti ottaa kuva itsestään ilman järjetöntä pakkeli kerrosta, kun valitettavasti kärsin lievän/keski vaikeasta agnesta, mutta olen rohkea peipponen ja tässä se on: 

Ja kuten kuvasta näkyy niin finnejä riittää vaikka muille jakaa... En jaksanut oottaa parempaa  naama päivää, että tässäpä tämä. Ei suklaata mulle taas vähään aikaan. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti