keskiviikko 14. toukokuuta 2014

Rakkautta arjessa

 En ole nyt taas vähään aikaan tänne kirjoitellut mitään, kun ei ole juuri mitään ihmeelistä tapahtunut. Ollaan vain ukon kanssa elelty tätä arkea. Käytiin viime viikolla katsomassa elokuvissa se The amazing spider-man 2 ja oli kyllä ihan yllättävänkin hyvä leffa. No okei myönnän tykkääväni kaikista Marvelin sarjakuviin perustuvista elokuvista. :') Tullut tässä muutenkin katsottua melko paljon erillaisia elokuvia. 
Tässä taas innostuin uudesta dietti jutusta ja yrittänyt tämän viikon aikana mennä täysin sen mukaan, että toivottavasti  rupeis näkymään jotain tuloksia ja mulla pysyis se mielenkiinto kerrankin pystyssä tähän laihduttamiseen. Koittanut vaan hakee tsemppiä kaikista liikunta/laihdutus lehdistä sekä blogeista. Ukko vähän vaikuttaa siltä, ettei oikein usko tähänkään yritykseeni, mutta mäpä näytän tällä kertaa hähää. >:)
Hienosti lähtenyt kasvamaan noi minun tillit, vaikka tosin ovatkin taipuneet kovasti auriinkoon päin.
Olin myös viime viikolla käyny kyselee siitä oppisopimus jutusta. Selvis siinä sitten se, että se ala mistä minä olisin kiinostunut ni se alkaakin vasta tammikuussa. Saapi sitten se asia jäädä hautumaan vielä muutamiksi kuukausiksi. Hieman on kyllä tässä ärsyttänyt, kun ei tiedä mitä oikein sitä tekisi seuraavaksi. Ainiin hommasin kaverini houkuttelemana tuon instagramin. Vaikkei  minulla ole mitään huippuluokan älypuhelinta millä sais siistejä kuvia otettua, että on suurin osa kuvista sitten sellaista pikselimössöö, että namnam. No, mutta ompahan kuitenkin. Huomannut vain tässä, että on monet muut sivustot jääneet sitten vähemälle katsomiselle, kun oon vähän jäänyt koukkuun tohon, mutta voispa tästä nyt vihdoin ja viimein raahata ihtensä ulos lenkille. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti