perjantai 8. maaliskuuta 2013

Hosulin herääminen

Jäin taas yksikseni kotia fiilistelee musiikkia ja ottamaan unipussi Hosulista random kuvia. Herra, kun on muuten päivisin nokosilla, mutta jaksaa silloin tällöin tulla mökistään juomaan vettä ja vetäytyy takaisin koisii. Ehkä nappaa muutaman purun poskiinsa pehmukkeeksi pesäänsä. Kyllä sinusta on paljon iloa Hosuli... heh.

Jehovantodistajatkin kävi taas ovella, mutta en tällä kertaa tehnyt sitä virhettä, että oisin avannut oven. Tässä nykyisessä kämpän ovessa, kun on toi tiirailu luukku niin jee, olen säästynyt monelta oven avaukselta. Tiputtivat kuitenkin taas turhaa roskaa luukusta sisään. Kerran aijemmassa asunnossa tein sen virheen, että sanoin olevani ateisti. Niin siitäkös ne innostu ja ottivat ilmeisesti elämän tehtäväkseen käännyttää minut. Meni   oikeasti melkein hermot siihen kotirauhan häiritsemiseen, että onneks muutin ja olen tullut siihen tulokseen, että parempi, kun ei ava vaan ovea. Jos on tuttuja tulossa kylään niin nämä yleensä ilmoittavat tulostaan.


 Nyt ärsyttää taas siihen malliin, että niih, no annan olla. En ainakaan avannut ovea, että vältin koko tilanteen. Kuhan eivät taas ala ovella ravaamaan niin kaikki hyvin.

En oo tainnut vielä kirjoittaa mitään siitä, että aloitin nyt kokeilee tota Priorin hiusten hoito/kasvatus kapseleita. Ostin saman tien 3kk pakkauksen, kun niitä tuloksia pitäisi muka näkyä siihen menneessä.

Luulin aluksi, että nää tapletit ei maistuis miltään tai sitten pahalle, mutta ylläri lylläri näähän on ihan ok makusia. Tulee mieleen vanilija karkit. Tai no kuulostan varmaan nyt tyhmältä, mut inhoan syyä mitään lääkkeitä, kun ne aina maistuu tosi pahalle. Tässä nyt oon kuitenkin kohta näitä viikon syönyt ja mitään tuloksia en oo huomannut. Ehkä hiuksia ei oo ennään tippunut niin kauheena. Minä ostin nää vähän sillä, kun on hiukset ruvennu tippuu ihan älyttömästi. On tuntunut siltä, että tässähän ihan kaljuuntuu. Olishan se kiva, jos nää kiihdyttäiskin hiusten kasvua vähän.

Tänään olis illalla luvassa kaverin kanssa baariin lähtö. Olen innoissani, mutta sitten mulla on jotenkin sellainen kutina, että kaikki ei tuu menee hyvin. Ärsyttävä tunne, mutta on vähän jo latistunu mieli sinne tanssimaan menosta. No, mutta katotaan miten ilta menee. Mä olen muuten miettinyt erästä asiaa, että näytänkö mä muka jo yli 30- vuotiaalta, kun minun papereita ei koskaan kysytä, jos menen ostamaan alkoholijuomia? Tämä on todella ärsyttävää ja tulee oikeasti sellainen olo, että kaipa mä oon sitten ihan rupsahtanut jo valmiiksi, kun ei papereitakaan kysytä. Mä joudun kysyy, että " Niin kysyttekö mun henkkareita?" Sit osa on  et joo näytä toki. Vasta sitten, kun mä oon kysynyt. Okei kiinitän huomiota ehkä tyhmiin juttuihin, mutta ei ihmekkään jos ala-ikäset saa hankittua juomia itselleen, kun on kerta näin heikko toi papereiden kysyminen. Toki aina alkossa kysytään, mutta esim. ihan perus ruokakaupat. Näihin tunnelmiin ja ajatuksiin lopetan. Tulipa ainakin kerrankin kirjoitettua jonkun verran.

ps. Hyvää naisten päivää hah! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti