torstai 21. maaliskuuta 2013

Shokki

Miten te reagoisitte, jos ihminen joka ei ole koskaan ollut elämässäsi, jonka luulit jo kuolleen pois. Laittaakin sinulle viestiä kuvaan maanantaina " Olet Kaunis isin tyttöni jutellaan facebookissa lisää." ? 

Minä voin sanoa, että menin shokkiin ja meinasin saada paniikkikohtauksen.
Ilmeisesti minulla onkin isä ja no en ole vieläkään sulatellut tätä asiaa. Täysin vieras ihminen haluaa nyt ottaa minuun yhteyttä, kun olen jo 22- vuotias aikuinen nainen. Sanoo olevansa minun isä ja isittelee koko ajan. Tekisi mieli sanoa, että moi, en ole enään 5- vuotias tyttö ja minulla ei ole koskaan ollut isää, joten millä oikeudella luulet nyt olevan? En kuitenkaan tahdo olla ilkeä, hän jakoi minulle jo puhelin numeronsa, ja sanoi, että soita tai laita viestiä, mutta en mä tiedä pystynkö. Mä en tiedä mitä mun pitäisi sanoa. Ahdistaa hieman.
Mies näyttää vanhalta, mutta onhan hän syntynyt naamakirjan mukaan 53-vuonna. Hän varmaan oottaa multa jotain vastausta, mutta en mä vielä uskalla ja edelleenkin mitä mä hänelle oikein sanoisin. Onhan se hienoa, kuulla, että koko ihminen on vielä elossa.  
Apua... 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti