keskiviikko 6. maaliskuuta 2013

Takaisin kotiin

Oulussa oli taas tosi mukavaa ja tein ihania hankintoja siihen malliin, että rahat loppu. :')
Ukko ei tykännyt, mutta minunpa on rahani. Sainpa ainakin pitkään kaipaavani niitti bootsit ja nahkatakin jeje. Kyllä kannatti, kun ei täällä meillä päin ole edes kunnollisia kenkäkauppoja. 

Hävettää, kyllä taas tää mun epäsosiaalisuus ja ujous jälleen kerran. Pikkusiskoni perässä kun kuljin niin törmättiin hänen kaveriin ja mä olin taas niin törkeä ja juoksentelin pakosalle, kun vaan oli mahdollisuus. Toivottavasti en loukannut vaan. Uusia tuttavuuksia olisi aina kiva tehdä, mutta mä oon aina niin epävarma ja hieman pelkäänkin, ahdistun. Pikkusisko koitti lohduttaa, että ei se mitään, mutta kyllä mua jää harmittamaan pitkäksikkin aikaa. Muuten oli kiva tavata ihmisiä, mutta olisin voinu olla vähän rohkeempi. 

Toisaalta olin just käyny sinä päivänä kynittävänä, eli menin Oulun keskustan parturiin ilman ajan-varausta ja no lopputulos oli aivan hirveä  täti tukka! Ja maksoin tästä 58€! Olin sen jälkeen shokissa ja olisi tehnyt mieli jopa melkein itkeä menetettyjen hiusten perään. Pyysin rock henkistä, mut sainkin taas tämän täti mallin. Tuli taas sellanen fiilis, että en näytä päätäni parturissa enään ikinä. Nyt alan olla ihan sujut tämän pään kanssa ja no pitää ajatella, että kyllä nämä kasvaa. Etu hiukset kyllä sain uudestaan leikata ihan itse, kun ei henkilö oikein sitäkään taitanut. 

Tässä kuva hiuksistani seuraavana päivänä. Värjäsinkin ihan itse nämä vaaleammaksi, kun ei heitän kampaamossa värjäyksiä tehty. No pääsin halvemmalla. Toi ilme tos kuvassa koittaa olla jotain hymyntapaista yhy. 

Olin sinä päivänä lähdössä kotiin, niin käville syömässä sushia uudessa sushi paikassa. Oli kyllä tyylikäs paikka ja ruoka oli hyvää. Vaikka tofukeitosta en oikein välittänyt. 

Lounas annos oli tämmöinen ja mukana tuli kupillinen vihreetä teetä. Eikä annos ollut ees kauhea kallistakaan. 
En nyt tälle kertaa jaksa kirjoitella enempää, kun kuvaa katsellessa iski hirminun nälkä. Taidan tästä mennä ruokaa laittamaan. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti