sunnuntai 13. lokakuuta 2013

Party time, excellent!

Paljon onnea minä jeejee! 
Tuli tosian eilen juhlittua vähäsen ja no se ilta meni ihan hyvin. Vaikka mulla oli jotain ihmeen ongelmia ihteni ja kaikkien kanssa, mutta onneksi saatiin sovittua. Kaveri teki kakun ja koristeli sen oikein nätisti ja katsottiin kauhukomedia elokuva ja niin käytiinhän me hyvin vanhalla hautuumaalla ehtimässä kummituksia yöllä. Äitini soitti minulle aamulla ja onnitteli " Hyvää syntymä päivää 22- vuotiaalle!" Mä vastasin äitille, että kiitos, mutta olen nyt 23-vuotias. Puhelimessa oli hetken hiljaisuus, ennen kuin äiti rupes hulluna pyytelee anteeksi ja naureskeli, että näin tällä kertaa. Hyvä, että oma äiti kuitenkin muisti, vaikka myönsi melkein unohtaneen. Sain muuten ystävältäni lahjaksi tuossa kuvassa olevan pienen, vihreän, hienon sake pullon.
Kokeilin myös tälläistä meikkiä eilen ja mulle tuli aika noitamainen fiilis nuista tummista huulista. Taidanpa tietää mitä esitän halloweenina. Toihan ehkä toimis paremmin jos ei tietenkään olis silmät nuin korostettuna, mutta tulipa nyt kokeiltua.  Niin tänäänhän se miu mies vei minut syömään ravintolaan. Oli kivaa ja jopa mukamas romanttistakin ja hän on muutenkin ottanut minut kaikin puolin huomioon tänään. On melkoisen prinsessa olo ollut, että ei mitään valittamista heh. Olen muuten ollut viime akoina melkoisen laiska ulkoiluttamaan tuota minun kameraani ulkona ja tästä syystä ei oo kyllä ollut nuita kuvia paljoo tarjolla, että vois nyt vähä tsempata sen suhteen.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti