perjantai 11. lokakuuta 2013

Abc kissa kävelee...

Kaipa se on jo nyt pakko mennä ostamaan se joulukalenteri, kun olen nähnyt jo parina yönä samaa unta. Missä joku henkilö sanoo minulle, että mene ostamaan kaks joulukalenteria... Miksi kaksi?

Tämä päivä on mennyt melkosessa hullun myllyssä ja mieli-alat on heitellyt suuntaan ja toiseen. On kyllä kieltämättä silloin aina paras tiskata, kun ketuttaa kaikki. Siivosin kämpän, että tänne kehtaa huomenna ihmisten tulla kylään ja hain kaupasta kakku ainekset. Sunnuntainahan se olisi oikeasti minun synttärit, mutta ajattelin  lauantain olevan parempi juhlistaa sitä, kun ihmisillä on koulu/työ.  Pienethän näistä tulee, kun vain pari ihmistä saapuu, mutta enpä minä enempää kaipaakkaan. Toivottavasti huomisesta tulee tosi hyvä päivä. Harmittaa vaan, kun ukko saattaa tulla tosi myöhään kotiin. Sillä on kuulemma jokin suunitelma mulle sunnuntaiksi, että jänskättää vähän.

Ens viikolla pitäsi järkätä myös ekaa kertaa Halloween pirskeet, että katsotaan miten nekin sujuu sitten. Tulepahan tässä  kuussa juhlittua, jos ei muuta.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti