maanantai 20. lokakuuta 2014

Silmät aukes

Löysin tässä vahingossa mun iki vanhan muistitikun, jonka luulin jo kadonneen ikuisesti tai menneen rikki. Ihme kyllä tikku vielä toimi ja sisältä löyty pari kuvaa minun koulun aloituksesta ja ryhmäytymispäivästä. Olin kyllä niin ällikällä löytynä näistä kuvista, että ei voi muuta sanoa, kun huhuh!
Oltiin tosissaan koulun kanssa jossain leiripaikas vuonna 2011 ja mua ei kyllä vois näistä kuvista paljoo tunnistaa. Ihan kauheata miten paljon ihminen on muuttunut tuosta. Mulla oli silloin vielä suhteelisen pitkä letti ja en oikeasti ollut lihava! Vaan ihan normaalipainoinen ja uskottelin itselleni olevani hirveä läski. Ja tuoloinkin yritin laihduttaa tuosta väärillä keinoilla. Suoraan sanoen mulla oli ihan vääristynyt  kuva itsestäni. Nyt oikeastaan mulla aukes vasta silmät, kun näin monen vuoden jälkeen katson näitä kuvia. Vaikka tuntuu, että tuostakin ajasta on vain vähän aikaa. Näistä kuvista sai nyt uutta puhtia tavoitteisiin sillä tosiaankin haluan takaisin normaalipainoiseksi. Jos voisin palata takas tohon aikaan, niin huutaisin itselleni, että lopeta marmatus ja nauti elämästä. Nyt, kun mietin miten mä oon tullut tuosta tälläiseksi niin uskon, että se on osa tämän parisuhteen syytä. Sillä ei enään liikunutkaan niin kuin ennen tai syönyt terveelisemmin. Vaan kävi useammin ulkona syömässä ja liikkuminenkin vaihtui autoiluun enemmän. Tää oli taas mun hyperhienoista yölisistä kirjoituksista, kun ei taas vaihteeksi unta saa. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti