tiistai 14. lokakuuta 2014

Taas yks vuosi lisää

Eilen oli tosiaan minun syntymäpäivä ja vietin sen tosi mukavissa merkeissä kaverini kanssa. Ahdistuin jo aiempina viikkoina, että joudunko olemaan koko syntymäpäivän taas ihan yksin. Kaveri oli sitten kuitenkin suunitellut, että hän vie minut kiinalaiseen syömään ja sit muuten vain hengailtiin. Harmitti ettei mies ollut, kun ihan aamusta paikalla, kun etätöissä ompi. Oli ihana herätä siihen, että toinen oli tehnyt minulle aamupalaa ja keittänyt kahvia. Lunta kans satoi eilen siihen malliin, että olisin voinut jättää meikkaamatta, kun läksin ulos niin totta kai kaikki kajaalit valui pitkin poskia niin, että olin varmaan tosi sievän näköinen keskustassa heh.
Tuima ilme ja täs meikit synttäripäivästä. 
Sain myös pienen lahjan mieheltä josta tykkään todella paljon. Vaikka oonkin puutarhuri, niin mulla tuntuu ettei mikään huonekasvi pysy vuottakaan elossa paitsi kakstukset ja ne onkin mun lemppari kasveja myöskin siitä syystä. Ruokakin oli todella hyvää, että sai syyä ihtensä ihan ähkyyn. En kyllä eilen miettinytkään laihduttamista, kun ajattelin sitä, että tänään on lupa herkutella ja hemmotella itseään. Kaiken kaikkiaan oli kyllä todella ihana päivä. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti