lauantai 25. lokakuuta 2014

Exit

Aa! Haluan nyt leikata hiukset pois, kun kokeilin tälläistä kampausta ulos lähtiessä. Oli niin hyvä fiilis, että en tiedä haluanko edes kasvattaa hiuksia takas haha. Tosiaan kävin tässä kaverin kanssa viettämässä pikkulauantaita ulkona ja halusin laittautua yksinkertaisesti, mutta vähän poikamaisesti ja tämmönen asukokonaisuus sitten syntyi. Olin niin iloinen, kun kävin aamulla puntarilla ja huomasin, että olin laihtunut 4kg jee, mutta en kyllä omasta mielestäni näe mitään muutosta näin ulkoisesti. Kumminkin olen iloinen, että koko homma on kerrankin lähtenyt hyvin alkuun. Ihanne vartalon kuva kiiluu silmissäni ja haluan päässä siihen tulokseen niin kovasti, että haluaisin saada mahollisimman nopeasti tuloksia. Vaikka eihän sekään hyvä ole. Tärkeintähän tässä on saada pysyviä elämän muutoksia, että ei mee taas niin, että laihtuu kymmenen kiloo ja alkaa taas mässäilee vanhaan tapaan. 
Tuntuu myös, että on vähän jopa itsetuntokin kohonnut tässä, kun on joka päivä jaksanut treenata ja oon huomannut, että jaksan päivä päivältä enemmän. Vaikka nyt onki joka paikka niin vaan hemmetin jumissa, että pääsärkyjäkin tulee melkein jokapäivä, kun niska/hartia seutu on niin juntturassa. Viime viikolla tänne tuli myös talvi. Ois nyt voinut odottaa vaikka marraskuuhun, kun ei enään uskalla pyörällä mennä mihinkään. Tiet on niin mukavassa jäässä, että oon meinannut kävellenkin kaatua jo kolme, neljä kertaa. 
Kotonakin on taas viime aikoina kummitus häiriköinyt. On se vain kiva keräillä aamu neljän aikaan siihen, että makuuhuoneen ovi aukenee itsestään. Eikä se ovi voi mitenkään liikkua siitä ilman, että joku painaa ovenkahvaa alas... Tiedän koska oon nyt rassannut tota makkarin ovea ja ei se vaan liiku millään ilmavirran voimalla. Ahdistanut sitten nukkua, että oon pitänyt tyyliin kaikkia valoja vaan päällä. Pöljänä uskon siihen, että ei kukaan kummitus voi mulle mitään, että valo suojelee... Haha ja ikäähän mulla oli jo 24, että niin.
Kuitenkin enköhän mä nyt saa vähän paremmin nukuttua, kun tuli toi ukkokin viikonlopuksi kotia taas jee. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti